2013 - bästa året någonsin

Datum ~ 2013-01-04 | Tid ~ 17:33:00
Kommentarer (1) | Allmänt
Detta år kommer målen bli högre, motivationen har grott och nu är det dags att visa framfötterna.
 
Målen för denna termin är att lägga om träningsupplägget - höja ribban och satsa högre, mera och mer fokus på resultat och uppbyggnad.
 
Tränare för denna säsong blir Tomas Hammar, Ted Netterqvist och Elisabeth Andersson för hoppningen. På dressyrsidan är det ett oskrivet blad, Jennifer Forsberg och Mia Pettersson är heta namn samt Erika Viklund står på önskelistan.
 
Målen för säsongen är att få stadigt godkända resultat LA dressyr samt debutera MSV samt kandardebut. Målsättning är även att innan säsongens slut vara godkänd MSV.
 
Hoppningen - felfria rundor 120 samt debutera 130. Målsättning blir även att debutera 140 innan säsongen är slut om allt går enligt planerna. Har även en hemlighet som jag satsar på att nå under detta år - meddelar hur det går i utvecklingen
 
Veckoupplägg.

Dag1: Intervallträning 1-1.5h
Dag2: Dressyr / tömkörning
Dag3: Markarbete / hoppning
Dag4: Vila
 
Denna princip kommer jag följa under kommande säsong, med reservation för ändring med månadstränare, tävlingar och dyligt. Satsa stort - för att vinna stort.
Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du är igång igen! Extra eftersom jag flyttar. Jag ska hålla tummarna att det går vägen för er i år :)

2013-01-05 @ 18:30:46
URL: http://dressyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback