Nyårs skräll - 2013

Datum ~ 2013-01-04 | Tid ~ 16:45:01
Kommentarer (1) | Allmänt
Här kommer första inlägget på en väldigt lång tid!
 
Jag vet att jag har en hel del trogna läsare som kikat in trots att jag aldrig uppdaterar längre. Tänker göra ett nytt försök, ta upp striden mot alla er som är missunsamma, bittra och bara önskar olycka. För er som vill följa mig, Skilla och mitt nya tillskott Yanti är ni välkomna tillbaka, eller för första gången.
 
Det kommer komma ett inlägg och summering av 2012 samt mål för 2013 för att få lite översikt vad som har hänt, ska hända och vilka planer som finns. Avslutade 2012 på bästa sätt och skrällde ordentligt, för er som inte var där - kommer uppdatering kring detta snart.
 
Målen för 2013 är många och ska benas ut på ett lämpligt sätt i nästakommande inlägg. Välkommen tillbaka ni som saknat mitt bloggande - och för er som faller in i ovannämnd kategori - skitsnack sprider sig fortare än pesten.
Kommentarer
Postat av: matilda

Äntligen :-D

2013-01-05 @ 04:21:11
URL: http://farrixmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback