Direktsändning Falsterbo derby

Datum ~ 2013-07-13 | Tid ~ 15:48:00
Kommentarer (2) | Allmänt
Nu börjar direktsändningen av derbyt i Falsterbo. Jag ser detta via tv4play och kommer uppdatera resultaten under klassens gång. Sveriges första ryttare har startnummer 5 och är Douglas Linderlöw!
 
Uppdatering 16:05 Douglas har ridit och gick i mål på 12fel och tiden 160.64 än så länge en plats 3dje plats.
 
Uppdatering 16:43 Peder Fredricsson har precis ridit och gick i mål på 4fel och ligger därmed i ledningen tillsammans med tre andra ryttare! Peder presenterade sin häst mycket väl och det var en behaglig runda.
 
Sverige presenterar denna klass väg men tyvärr drog Douglas med sig lite mycket fel i sin runda.
 
Sista svensken red 17:15 och det var Jens Fredricsson. Super fin runda men tyvärr ett pet i sista kombinationen samt ett tidsfel.
 
Peder Fredricsson var alltså den svensk med bäst resultat i derbyt 2013 på Falsterbo.
 
Vann gjorde ett franskt ekipage som var det enda felfria i årets derbyklass.
Kommentarer
Postat av: Julia Wesén Cosmo- ponnydressyr på Elit nivå

vilken fin blogg du har!! :)

Svar: Tack vad snällt!
hoppbloggen.blogg.se

2013-07-13 @ 23:08:26
URL: http://juliawesen.se
Postat av: Ellen

Svar från min blogg, tack för att du skrev gjorde mig jätte glad :D

Svar: Självklart uppmuntrar jag och hjälper till på alla sätt och vis jag kan. Om det är genom att vara moraliskt stöd, stå på banan och instruera eller bara vara medmänniska beror på. Jag tycker att man ska hjälpa varandra och vara starta tillsammans! Ingenting annat :)
hoppbloggen.blogg.se

2013-07-13 @ 23:15:18
URL: http://Barrybus.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback