Inplanerade tävlingar

Datum ~ 2013-09-11 | Tid ~ 19:24:35
Kommentarer (0) | Allmänt
Kommande tävlingar som är inbokade är följande.
 
14/9 - Ekeby dressyr LA:3
22/9 - Drevinge hoppning 1.10m / 1.20m
28/9 -  Tyresö LB:2 LB:3 - reserv
29/9 - Stäket 1.15m / 1.20m
6/10 - Sollentuna 1.10m/1.20m
 
Som ni kanske märker har vi mycket tävlingar inplanerade. Tyvärr endast en dressyrstart som vi vet att vi kan delta på. Detta för att det är omöjligt att anmäla sig. Inget skämt faktiskt. Är man inte inloggad på TDB precis när tävlingen öppnar är det kört. Till Tyresö exempelvis öppnade tävlingen 18.00 - de första reserverna i denna klass har anmält sig 18:09. Trycket på dressyren här är enormt vilket ställer till det då jag inte bor på TDB'n och kan vara inloggad jämt. Tråkigt men vi hoppas vi får plats på någon fler start under hösten! Tanken är att rida LB som fokus, LA vid tillfälle och får vi mina "kval" så debuterar vi på kandar innan säsongen är slut. Mina krav är alltså två godkända starter (kvalprocent) i LA innan vi kliver upp en klass. Återstår att se om planeringen håller.
 
I hoppningen har vi som mål att kvala till 1.30m och förhoppningsvis även där göra en debut innan säsongen är över. Om vi fortsätter i samma snurr som nu blir det svårt, men jag är fast beslutsam över att lösa problemet och plocka lite felfria rundor!
 
Vi väntar på möjlighet att träna för : Helene Berg samt Niklas Haking!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback