Övertalning ger resultat

Datum ~ 2013-09-11 | Tid ~ 18:38:47
Kommentarer (1) | Allmänt
Nu är det många som har gnällt på att jag inte bloggat på länge och regelbundet. Fick väldigt bra konstruktiv kritik gällande mina inlägg och vad läsarna vill läsa. Därför ger jag det ett försök med internet på ingång så ska det vara lättare att blogga regelbundet för min egen del, men även om läsarna vill det. Därför, om ni saknar något på bloggen säg det så får jag något att ta i och skriva om!
 
Lite uppdatering sedan sist, vi har tävlat två tillfällen med blandade resutat. 110 fungerar nu bra med 120 har vi väldigt varierade resultat. Vi kämpar vidare och hoppas att det släpper, det är rutinen som är viktigast men självförtroendet tar sina smällar när man inte får visa upp att vi kan!
 
Hela september kommer vi tävla varje helg, kommande helg har vi lyckats göra en anmälan till dressyr - hör och häpna! En LA:3 var det som fanns tillgängligt, lite vågat enligt mig själv då det är länge sedan vi tränat och tävlat men tyvärr var det endast det eller MSV som fanns att tillgå. Kul att få leka snobb vid ett tillfälle om inte annat. Får hoppas att fuxfia håller sig i skinnet och att jag orkar hålla minen om det inte går som planerat.
 
Kommer bomba med några inlägg och passa på nu när jag faktiskt är i skrivartaget, uppdatering kommer!
Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att du bloggar igen! Ser gärna fler bilder på er (behöver inte alls vara av bra kvalitet).. :-)

Svar: Det kommer bilder om jag lyckas sno åt mig någon fotograf! Förhoppningsvis lyckas jag få tag i tävlingsbilder från Rådmansö och Märsta att publicera!
hoppbloggen.blogg.se

2013-09-11 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback