Nya kontkater

Datum ~ 2009-09-25 | Tid ~ 03:30:04
Kommentarer (0) | Allmänt

Uppdateringar från Costa Rica

Tyvärr inga större svar idag. Ett svar ang. guldfuxen vars ägare ska fixa nya bilder och film såsmåninhom. Hästen är hopptränad en termin, därefter ingenting mer. Förundras fortfarande över dessa 2003or som ligger långt efter utvecklingen. Väntar ändå in svar, det kanske är en stjärna bakom allt ändå.

Har valt att kontakta ett försäljningstall med bra hästar. Har goda vänner vars köp med detta försjälningsstall varit mycket lyckade. Förhoppningsvis har dem, eller kan hjälpa mig hitta en passande häst. Har haft öppet ögonen för detta försäljningstall länge. Dem är seriösa, har mycket fina hästar för olika målgrupper. Håller tummarna att någonting händer närmsta dagarna. Urvalet på deras hemsida ser väldigt lovande ut. Kriterierna för hästen var många, men svårt att formulera på mejl. Om inte annat, kontaktar jag dem genast jag landar i Sverige för vidare telefonkontakt. Då var det bara dialekten jag måste kämpa med.

Förhoppningsvis har jag något intressant att publicera imorgon om en framtida stjärna kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback