Efterlängtad

Datum ~ 2010-07-13 | Tid ~ 11:59:36
Kommentarer (0) | Allmänt
Kom hem sent igår efter en lång färd i bilen. Tittade förbi min tränare och vän Hanna i Gävle. Saknad och efterlängtad har hon varit sedan hon åkte hem. Fick även fara och klappa på finaste Wella innan vi åkte vidare norrut och hemåt. Väl hemma var hagen prioriterad och min häst efterlängtad. Vackraste och finaste hästen i hela världen!

Falsterbo och Skåne har verkligen varit en bra upplevelse och jag hoppas att det blir fler liknande resor i framtiden. Bilderna är upplagda på datorn (hälften) och resterande måste jag hämta från Johannas dator då minnet tog slut halvvägs.

Nu när jag är hemmavid blir det lättare med uppdatering och ni ska få ett mer utförligt inlägg om vad vi gjorde i Skåne och vad vi fick se / uppleva. Tills detta inlägg är publicerat får ni hålla er till tåls.

Allt som följde med hem kommer även att publiceras! Shoppingen var galen, hälften kom med hem, resterande lämnar jag till nästa tillfälle.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback