Goda resultat för hemmaklubben på Umeå RFs dressyrbanor

Datum ~ 2010-07-02 | Tid ~ 01:30:32
Kommentarer (3) | Allmänt

Åkte vidare till Umeå RF efter mitt equiterapeut-besök till Skilla. Emelie Johansson och OP tävlade, samt många andra välbekanta ansikten. Vinnare i både LC och LB var min vän Emily Töyrä och hästen Tammuz (bild).

Dressyr är verkligen inte lika roligt att titta på som hoppning är. Men det är helt klart mer intressant när man känner det tävlande. Rolig speaker som bidrog till lite extra underhållning fanns det på plats också.

Vänta ni bara tills jag och Skilla briljerar på dressyrbanorna.


























Kommentarer
Postat av: linnea nf

shit vad fin häst! :)



var tkr du allra mest om att tävla i , hoppning elr dressyr ? :)



ASA fin och bra blogg! :)

2010-07-02 @ 11:17:52
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie Johansson

Jag ser fram emot att se dig och skilla briljera på dressyrbanorna! :) Då får jag och OP sällskap! :)

2010-07-02 @ 13:53:19
Postat av: Hoppbloggen

Linnea NF; Han är faktiskt ganska charmig. Inte alls min typ av häst, men trevlig och en mycket klok läromästare.



Eftersom jag är hoppryttare så har valet och känslan för att tävla hoppning varit större. (Läs gärna inlägget om varför jag är hoppryttare (http://hoppbloggen.blogg.se/2010/june/utkast-juni-29-2010.html#comment). Men jag ser fram emot att tävla dressyr med Skilla då hon har stor potential att bli riktigt bra.



Roligt att du gillar bloggen!



Emelie J; Jag längtar verkligen. Hade hoppats på att debuter igår, var riktigt sugen. Men det kommer ett datum för mig och Skilla också. Då kan vi glänsa ikapp! (Förhoppningsvis får jag briljera i LC:n och du ska snart upp i LA:n så då blir det mer rättvist.

2010-07-02 @ 19:04:04
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback