Dålig planering

Datum ~ 2010-05-04 | Tid ~ 22:19:41
Kommentarer (4) | Allmänt
Var en sväng på gymmet på morgonen, hade planerat dagen noga för att hinna rida och göra stallsysslor innan privatlektinon

Hade en god plan för dagen som varit fullspäckad från morgon till kväll. Efter gymmet insåg jag att min perfekta plan sprack, ordentligt. Jag hade tänkt fel och tappade en hel timme! Det ledde till att jag stressade i stallet, red ut tillsammans med Anna. Planen på en lång tur runt Ansmark var bara att drömma om. Lätt jogging i ca 50minuter resulterade min ridtur i. Stressade till anläggningen för att hinna till lektionerna, planerade övningar lite snabbt och sedan var det dags för privatlektionen. Tjejerna skötte sig riktigt bra och ponnysarna var superfina, tur för mig ville barnen rida samma övning som förra veckan!

Kvällens ridlektioner var väldigt spännanade. Hoppning stod på schemat och hästarna skötte sig över förväntan. Några avvikelser men annars var hästarna riktigt bra. Star, den nya ponnyn var okomplicerad och enkel att ha med - till min stora förtjusning.

Ingen hoppträning denna kväll som ni kanske förstått, åkte ut till stallet efter lektionerna var slut och jag assisterat på ridbanan. Stallsysslorna har nog aldrig kännt större, drygare och fler än just ikväll. Gjorde allt jag skulle och rullade hemåt.

Vad vill ni att jag tar upp i nästa faktainlägg?
Kommentarer
Postat av: Evelina

Okej okej, då förstår jag. Ja jag ser väl om du dyker upp med henne , det vore trevligt att se henne eftersom vi inte fått se någon film ännu ;) Annars kanske du dyker upp och fotar ?



Jo jag med, särskillt när min häst har varit så pass "komplicerad" mellan hindren så ser jag ingen anledning till att stressa, har väntat ut honom så pass länge nu.. Men man börjar ju bli sugen , men den dagen kommer den med :)

2010-05-05 @ 07:34:32
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

sv; Ja det märktes att hon inte riktigt förstod va hon höll på med, men det va ju rätt skönt haha :p

2010-05-05 @ 20:35:39
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Evelina; Jag önskar verkligen att jag dyker upp. Men det återstår att se, har inte pratat om det med min tränare. Varken som aktuellt eller oaktuellt. Ska hoppträna imorgon så vi får se vad som händer då, om frågan kommer upp eller inte. När är sista anmälningen? Ska försöka dyka upp och fota om jag inte tävlar själv! Så förhoppningsvis ses vi hur som helst.



Det är klokt att vänta, även om det är långdraget och tråkigt. Men det ger utdelning i slutändan att vara tålmodig.



Sara; Det blir så ibland, då är det bara vara tydlig och fortsätta tills det lossnar.

2010-05-05 @ 22:43:27
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Lamia - VINN ETT EUROSTAR SCHABRAK

Nästa tävling blir nu i helgen i vännäs :) när ska ni ut och tävla?

2010-05-05 @ 22:47:52
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback