Fullspäckad dag

Datum ~ 2010-05-20 | Tid ~ 00:07:19
Kommentarer (5) | Allmänt
Full rulle från morgon till kväll. Dagen har varit fullspäckad med jobb, träningar och vardagliga sysslor. Åkte även runt stan för att leta tävlingsutrustning inför helgen.

Träningen för småtjejerna gick riktigt bra. En otrolig värme fick dem tampas med men kämpade på tappert och fick bra med återhämtning emellanåt. Jobbade med att hitta yttersida och forma undan innerskänkeln. Dem jobbade på bra och fick riktigt trevliga resultat. Tror dessa tjejer kommer bli riktiga fighters när dem har mer rutin även på tävlingsbanorna.

Skyndade vidare och plockade upp mamma för smakråd av tävlingsutrustning. Åkte runt på de olika butikerna som fanns tillgängliga i stan och insåg att utbudet var litet, och tiden för kort. Avklarade en (tom) butik, men fåtalet varor då dem har öppning under vecka 22 har dem inte fått hem något märkvärdigt. Blir nog en trevlig hästsportsbutik när dem kommer igång. Trevliga lokaler och ett brett utbud förväntar jag mig när nyöppningen sker.

Andra butiken och dagens sista innebar mindre och större köp inför tävlingen eller vardagen vilket gillades otroligt. Uppdaterar med bilder under morgondagen då inköpen förhoppningsvis är kompletta.

Hämtade även ut ett paket som jag beställde under helgen, så håll er till tåls. Imorgon blir det att prova nya tävlingsridbyxor vilket är ett måste inför kommande tävlingar.

Vad har ni för tävlingsridbyxor?
Kommentarer
Postat av: Emily

Jag har ett par pfiff, vira ridbyxor med grå skoning :) är inte så förtjust i helvitt haha ;)

2010-05-20 @ 09:19:14
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för igår! Hoppas att mamma din inte fick vänta alltför länge...?

Håller självklart alla tummar för dig i helgen, synd att jag inte kan vara med och vara supporter! Men förväntar mig rapoort efteråt!

Kram

2010-05-20 @ 10:24:32
Postat av: Anonym

Ska de komma en ny hästbutik? :) Namn?:D Har vanliga crw tävlingbyxor.. diock förstora blir nog att inhandla john w vita ridbyxor :)

2010-05-20 @ 15:16:59
URL: http://bugzilady.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag har ett par Cavallo frackbyxor. Gillar bättre när knappen/dragkedjan inte syns. :)

2010-05-20 @ 16:17:26
Postat av: Hoppbloggen

Emily; Provade ett par sådana idag fast pikeur, men jag är precis i motsatt åsikt. Gillade inte alls den gråa skoningen! - Tur vi alla är olika



Emelie; Nej det var då absolut ingen fara. Uppdaterar så fort jag har ridit klart hur det har gått och om jag överlevde. Annars får du allt komma och hälsa på på sjukhuset!



Michaela; Ja det är en ny hästsports butik på gång! Håll utkik i tidningar och radio så får du veta mer när det blir nyöppning! Hade ett par sådana tidigare men har bytt upp mig efter flera års användning och slitage. Ett par John Withaker är mitt nästa inköp när det finns möjlighet att prova, falsterbo eller Globen skulle jag gissa på!



Evelina; Något jag aldrig tänkt på, men säkert bekväma och stilrena!

2010-05-21 @ 00:02:30
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback