Beställning av bilder

Datum ~ 2011-05-31 | Tid ~ 12:29:01
Kommentarer (3) | Allmänt

Prislista

Digitalfil: 50 kr
Bildfil i orginalstorlek. Rättigheterna till bilden kvarstår hos fotografen.
Bilden får skrivas ut och bilden får användas med stor frihet.
Vid offentlig publicering ska fotografens namn finnas intill bilden.
Framkallning
A4: 150 kr 
10x15 cm: 70 kr 
Dessa priser inkluderar frakt.

För att beställa bilder kontakta mig via [email protected]
Detta ska finnas med i ditt mail
  • Filnamn på bilden samt vilket album bilden ligger i
  • Önskat format; bildfil, A4 eller 10x15cm.
  • Adress och kontaktuppgifter
Betalningsinformation skickas ut via mail, därefter skickas bilderna. Kontakta mig via frågor eller vid beställning.
Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag var där idag och lämnade ett papper och träffade Camilla. Hon verkar jätte trevlig!! :)



Jag kände igen med lite grann sen jag var där med dig men det återstår nog mycket för mig att se ;) haha.

2011-05-31 @ 13:52:08
URL: http://s0fiie.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Sofie; Det är hon absolut!



Njaa, det är inte så stort och svårt att hitta / lära sig vart allt finns så det fixar vi i ett ögonkast!

2011-05-31 @ 14:04:20
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja nog tror jag de kommer gå bra! :)



Måste åka dit någon helg då det är tävlingar, spännande att se! :)

2011-05-31 @ 14:15:17
URL: http://s0fiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback