Några dagar att bara vara häst

Datum ~ 2012-06-10 | Tid ~ 12:41:49
Kommentarer (0) | Allmänt

Inlägget om dressyrtävlingen samt domarkommentarer kommer publiceras under kvällen då jag har protokollen tillgängliga. Skilla har vilat och fått vara endast häst sedan onsdagen därför har uppdateringen varit väldigt fåordig. Har inte haft någon stalltjänst alls det senaste dagarna och jag ska nog hålla mig från stallet åtminstone till imorgon. Skilla har haft bra omvårdnad av min bästa mamma som skött stallet och betat Skilla varje dag. Går med armen i bandage för tillfället och måste nog besöka akuten för att utesluta spricka och gips. Förhoppningen är att det inte är så allvarligt men den vägrar ge med sig och sluta värka. Så kan det gå när man har fel människor i sin omgivning.

Har problem att skriva längre inlägg då armen värker men ska publicera veckans planering och tävlingsinlägget för att hålla er läsare underhållna tills jag är back on track.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback