Lädervård och storstädning

Datum ~ 2013-10-03 | Tid ~ 17:17:00
Kommentarer (0) | Allmänt
Ni får överleva med den dåliga kvalitén på bilderna insåg att jag glömt systemkameran hemma när jag väl kom på tanken att dokumentera. Här är Skillas skåp. Kanske inte världsbästa ordningen men man får helt enkelt jobba med de utrymmen man har. Resterande täcken, schabrak och övriga hästsaker har jag bunkrat i vårt förråd hemma. Inte helt optimalt men vad gör man?!
 
Satt och funderade på HUR mitt stall, min sadelkammare och allt därtill ska se ut när det blir dags. Har många bra planer och jag tror det kommer bli helt fantastiskt när jag får välja själv helt fullt ut. I detta skåp trängs jag och medryttaren tillsammans med Skilla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback