Långsam uppdatering pga sömnbrist

Datum ~ 2013-10-08 | Tid ~ 20:10:48
Kommentarer (2) | Allmänt
Lovade att jag skulle uppdatera med bilder efter Maddes träning under fredagen, vilket jag inte gjort. Lyckades inte komma ihåg att uppdatera från helgens tävlingar och vad vi sysselsatte oss med under lördagen heller. Så under kvällen kan ni förbereda er på bloggbombning både i form av bilder, text och film från söndagens 1.10m i Sollentuna.
 
Då vi har lagt tävlingarna lite åt sidan är tanken även att jag ska återgå till mitt schema gällande veckoupplägg för att grunda bra för vintern och bygga vidare för kommande säsong. Jag ska dessutom se över möjligheterna att rida för Tomas när han finns i stockholmstrakterna. Fortfarande inget nytt på dressytränarfronten.
Kommentarer
Postat av: Åse

Jag rekommenderar verkligen Anna Hedbys, hon håller till någonstans runt Stockholm. Anna är B-tränare, ganska saftigt dyr men värd varenda krona.

Svar: Jag har faktiskt funderat på henne också, just för att jag vet att ni har varit så himla nöjda med henne! Håller även tummarna att kostnaden är kraftigt reducerad om jag kommer till henne så borde man slippa "resekostnad" och diverse som kostar när hon åker upp.
hoppbloggen.blogg.se

2013-10-08 @ 21:11:23
URL: http://teamtoyra.se/?page_id=64
Postat av: Åse

Ann Hammarlund bor ju på Djurgården, nu vet jag att hon inte har haft så mycket tid till att åka runt och ha trängingar tidigare, men det går ju alltid att kolla.

Svar: Jag har försökt nå Ann men har inte lyckats få något svar tyvärr. Jag kan tänka mig åka till Djurgården om det skulle hjälpa. Sen vet jag att hon har träningar i Sollentuna, dit har vi nära så finns det plats kanske jag kan rida för henne framöver.
hoppbloggen.blogg.se

2013-10-08 @ 22:17:17
URL: http://teamtoyra.se/?page_id=64

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback