Missflyt

Datum ~ 2013-10-24 | Tid ~ 02:52:05
Kommentarer (0) | Allmänt
Sedan söndag har jag klivit på min nattvecka och har inte haft någon ork, energi eller kraft att lägga ner någon tid på hästen, stallet eller livet. Har haft morgonfodring hela denna veckan och även imorgon så resterande timmar sover jag - eller försöker sova.
 
Skilla har alltså vilat måndag-tisdag. Idag red Madde på ridbanan och jobbade med den runda, låga formen. Hon jobbade även med ryggningarna. Skritten hade varit riktigt bra, traven bättre än vanligt, men inte hundra bra. Galoppen hann dem bara nosa på innan Madde satt av i all hast då Skilla höll på trampa av sig sin sko (som slogs på under torsdagen, korrigerades under lördagen) men nu är loss.
 
Ska försöka ta mig ut barbacka på min stjärna imorgon för att skingra tankarna och hitta nuet igen. Kämpar mig igenom nätterna och kliver av på lördag, inte så många nätter kvar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback