Besviken - felaktiga resultat publicerat

Datum ~ 2013-09-19 | Tid ~ 12:03:28
Kommentarer (0) | Dressyr
Fick det tråkiga beskedet av en vän under gårdagen att mina resultat från helgens tävling inte alls överrensstämmer med mitt protokoll och det som redovisades på tävlingen. Jag blir så ledsen när känslan var bra, poängen okej med det vi presterade och att resultatsöker man så ser man något helt annat!
 
Ingen felridning gjordes i programmet - alltså inget avdrag.
Jag kontrollräknade poängen på plats, dubbelkollade med sekritariatet innan jag lämnade platsen då dem hade strul med redovisningen. Allt var i sin ordning.
 
Jag och Skilla trots två stora missar samt en del kommunikationsmissar red på 208p vilket ger 59,42% vilket står på protokollet och stämmer med poängräkningen. Hemsidan och webben redovisar  198p och ca 54%.
 
Ansvarig för hemsidan är kontaktad och jag hoppas på en ursäkt och en rättelse omgående. Även om det inte spelar någon roll gällande placering så känns det väldigt tråkigt. Rätt ska vara rätt, och vi förtjänar de poäng vi faktiskt skrapade ihop även om det var långt ifrån perfekt.
 
Det är inte första gången sedan flytten dem ändrar resultaten i efterhand. En nära vän till mig sa följande gällande korrigering av resultat i motsatt gren (hoppning). Har du ett nedslag i grunden som sekritariatet ej uppmärksammat och dem låter dig hoppa hela omhoppningen får dem ej korrigera resultatet i efterhand. Dem har två hinder i omhoppnigen på sig att korrigera resultatet. Vet ni hur det är enligt TR?
 
Lite bitter, besviken och främst ledsen över dessa felaktigheter. Dressyrresultatet är markant skillnad och stämmer ovanstående uttalande i hoppningen skulle vår ritt i Märsta resulterat i en 3dje plats istället för en 17onde plats..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback