Nervositet.

Datum ~ 2009-08-17 | Tid ~ 00:38:50
Kommentarer (0) | Allmänt
Jag kan knappt hålla mig i skinnet.
Klockan 16.00 imorgon ska jag provrida D igen. Den här gången har jag med mig fler kunniga människor som ska få säga sitt. Samt en fotograf(?) - min kamera åker åtminstone med, någon borde kunna fotografera lite åtminstone! Sen har Jennifer lovat att filma lite grann - detta kommer senare ut på Youtube, förhoppningsvis imorgon.

Allting låter nästan för bra för att vara sant kring hästen, dock har jag ju min realistiska sida - bakslag kommer alltid framförallt med den förälder jag är uppvuxen med.

Jag kan knappt bärga mig tills jag fått beställa hem saker till min häst, min min och bara min!
Lite snygga täcken, matchande shabrak och luva skulle nog inte alls vara fel - dock måste hästen bära upp utrustningen på rätt sätt - vilket jag inte tvivlar en sekund på.

Här är smakprov på saker som dimper ner i min brevlåda om inte allt för lång tid (får vi väl hoppas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback