Nya favoriter för den känsliga hästen.

Datum ~ 2009-08-07 | Tid ~ 14:13:04
Kommentarer (4) | Allmänt

Nya favoriterför den känsliga hästen!
Hööks har kommit med denna specialutformade grimman för den känsliga hästen som vanligtvis får skavsår av de hårde nylongrimmorna. Grimman är utformad med fleec foder i nacke, nos och sidostycken för bästa komfort.! Snygg utformning på en praktisk grimma för en känslig häst, där man slipper nosludd på utrustningen. Grimman finns i färgerna: Grå, Marin, Vinröd, Brun för 129:-


Här kommer även ett specialutformat träns där trycket fördelas jämnar bakom hästens känsliga öron. Tränset har mjukt foder i nosgrimma, nackstycke och pannband för hästens välbefinnanade. Avtagbar nosrem och Achenfäste. Tränset finns i färgerna svart och mörkbrun.  349:-
 

Produkterna finns att köpas på www.hooks.se eller i närliggande butik. Bilderna är även från hemsidan.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo det är alltid tråkigt när det inte blir som man planerat :/ Dock är nog hästen lite uppskriven i annonsen enligt mitt tycke i alla fall, men en snäll och trevlig häst som alltid vill väl !



Jag rider min 6åring e: Cardento, valde att inte ha kvar kloetta för att jag ville lägga ner full tid på honom då han bara var 4 år då. Vi har tyvärr inte tävlat vidare mycket då han är stenhård och har haft väldigt mycket egna viljor, men nu verkar det lätta så vi får se lutar nog mot att vi startar 21 i vännäs, bara 90 - 1m för att kolla läget hur han beter sig på tävlingsbanan =)

2009-08-07 @ 15:06:10
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Verkligen! Det kanske stämmer, jag har bara sett små filmsnuttar fått det berättat om hästen samt kollat 3årstestet. Jag tror att hon har goda kvalitéer men hur bra hon är just nu, det var något jag tänkte bedöma vid en proridning.. Sen, var väl tanken att uppfyllde hon inte mina krav för de pengar hon var utlagd, diskutera detta. Men en provridning skadar ju aldrig (: hon lät genomsnäll och grymt snygg!!



Se där, du har alltså haft honom i över 2 år då? Helt förstårligt, har man en tuff unghäst krävs mer än 100% fokus för att det ska bli bra.. Roligt att det har börjat lätta! Om det finns möjlighet kanske jag kommer och fotograferar på Vännäs tävlingen. Fotograferar gärna din häst om jag blir tillfrågad innan!

2009-08-07 @ 16:01:35
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV: Verkar ju jätteintressant!:)

Blev förresten helt kär i den där grimman! Fast i grått då;)

2009-08-09 @ 22:39:17
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Dem är super snygga! Ska absolut beställa en så fort jag har hästen fastställd! (:

2009-08-11 @ 23:03:02
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback