Sängliggandes

Datum ~ 2009-12-24 | Tid ~ 00:40:15
Kommentarer (2) | Allmänt
För er som vet har jag varit väldigt frånvarande från bloggen och hoppades att stressen skulle ge sig och hälsan skulle bli bättre. Stort bakslag i och med uppstigningen på morgonen.

Hög som ett hus, min mamma ville dra mig till akuten. Jag fattade ingenting, hon fattade ingenting och det var kaos. Ingen fattade någonting alls. Efter några timmar började normala Evelina infinna sig igen. Däremot, sängliggande och orkeslös.

Min underbara mamma åkte till stallet och fixade med allt som skulle göras idag. För idag var hovslagaren inbokad.
Efter långa tappra försök var de tyvärr tvunga att avbryta skoningen med en hov kvar då hon var skärckslagen.
Min älskade häst klarar näst intill allt. Men efter skadan är hon livrädd för att grimman ska göra illa henne. Därav resultatet att en sko är "gammal". Det bättre med det hela är att han kommer ut i Januari och fixar den kostnadsfritt när jag behöver hjälp (++). Ska försöka uppdatera om hälsan tillåter samt julstöket!
Kommentarer
Postat av: Sisterhood

SV: Hej, läste det du skrivit om min foderstat i bloggen och jag har hört av mig till Krafft och det rä dom jag fått foderstaten ifrån! :)



God jul Sisterhood

2009-12-24 @ 10:13:24
URL: http://www.sisterhoood.blogspot.com
Postat av: Hanna

Krya på dig!

Du får försöka ha en så god jul du bara kan

Kram

2009-12-24 @ 11:28:08
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback