Vidareutbildning

Datum ~ 2009-12-13 | Tid ~ 01:36:34
Kommentarer (2) | Allmänt
Som ni läst tidigar har jag bett om hjälp med vidareutbildningen och forstatt inhoppning av Skilla. Då jag själv känner mig osäker på hennes brister tar jag hellre hjälp av någon som är kunnig och "been-there-done-that".
Imorgon blir första ridpasset med ny ryttare för Skilla och för min tilltänkta hjälp att prova min häst.

Hon som ska hjälpa mig med Skilla heter Hanna Heikkinen och har tidigare tävlat upptill 120cm och rider nu en unghäst Wella som är mer vild än tam som hon vidareutbildat och planerar att rida 130 till hösten på.

Uppdaterar under morgonkvällen då morgondagens schema är fullspäckat!

10.00 - Hopp pass i ridhuset 1h beräknad
12.00 Teorilektioner för "mina" söndagselever -> 14.15
14.15->16.00 Stallsysslor
16.00 Trim av hästarna, utrustning inför julshow
17.00 JULSHOW -> 19.30
20.00 Hoppträning

Har säkerligen missat något viktigt även fast jag satt  upp en del tidpunkter.
NU är det verkligen dags för sängen!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bättre på erat genrep än det gjorde för mig :P Helgalen häst jag hade :P

2009-12-13 @ 02:44:10
URL: http://jeeanette.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Nå vidare bra gick varken repet eller uppvisningen! Men ibland är det bara bita ihop och "smile and wave"

2009-12-14 @ 00:12:51
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback