Dressyrsadel till salu

Datum ~ 2009-11-09 | Tid ~ 11:56:10
Kommentarer (2) | Allmänt
Som jag nämnde i förra inlägget har jag en välskött exklusiv dressyrsadel till salu.

Frank Baines Capriole
Svart dressyrsadel med 17" sits, Medium-Wide som passar hästar med rak rygg.
Otroligt skön att sitta i och väl uppbyggd som ger bra stöd.
Pedantiskt skött och i gott skick. Två stroppar utbytta, sadeln har inga större skavanker
och säljes endast för att den inte passar min nuvarande häst.

































För mer information om sadeln eller frågor kontakta mig via [email protected]
Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej

skulle du vara med på utprovningen?

2009-11-09 @ 22:32:14
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Postat av: Hoppbloggen

Förlåt att jag inte svarade!

Blev osäker och hann inte prova min sadel idag.

Har du kontaktat Pia ?

2009-11-09 @ 23:56:56
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback