i-lands problem

Datum ~ 2009-11-16 | Tid ~ 23:24:12
Kommentarer (2) | Allmänt
Sitter och kollar på utrustning till hästen, ja jag blev inspirerad av Emelie. Jag kan verkligen inte låta bli. Visst vet jag att jag har det nödvändigaste och att det inte är någonting som akut måste inhandlas, mer än ett SVART hoppträns. Vilket jag inte äger, till en svart sadel och svarta skydd. Inte OK, så det måste inhandlas. Men hur gör man?!
Jag gillar hööks bling bling träns ordentligt, billigt, snyggt och för dem som har provat, även hållbart. Min häst ska glänsa, så är det bara. Däremot uppstår ett problem efter tränsletandet. Med den häst jag har, och fixidéerna som finns ska jag tävla och träna hoppning i pullarnosträns. Där uppkommer nästa problem, min häst har för stort huvud för att ha pullarnosgrimma i storlek FULL. Så antingen måste jag köpa det tilltänkta tränset i fråga, köpa till en extra nosgrimma som passar och därefter vara ganska fattig (onödigt fattig). Risken med att köpa ett cob-träns från början är, tänk om det inte räcker till? Samt det återkommande problemet, jag vill ha bling bling.

Visst är jag lite töntigt, men en prinsessa måste visas med stil, och hoppning och dressyr ska skiljas åt i utrustning!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du uppdaterar för lite. Skärpning Eve, jag vill ju läsa ;)

2009-11-17 @ 22:31:09
Postat av: Hoppbloggen

Jag har precis publicerat ett nytt inlägg !

2009-11-17 @ 22:50:22
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback