Lektioner

Datum ~ 2009-11-01 | Tid ~ 14:00:45
Kommentarer (0) | Allmänt
Hästen får vila idag vilket är välbehövligt och kanske det bästa att göra just nu.
Fick hjälp med stallet så Johanna fixar det som behövs så får hon bara vara idag, inget pjåsk och ingen pjoller.

Nu sitter jag här och försöker planera lektionerna för kvällen. Dagens tema är markarbete/bommar. Försöker hitta inspiration och motivation till en bra övning som är  givande för eleverna och hästarna. Inte alls så lätt måste jag säga men kanske kan få lite tips från min kollega om jag tar mig dit i tid och hon har möjlighet.

Barn brukar få mig på lite bättre humör och detta är en sådan dag som det skulle vara väl behövligt. Det känns faktiskt riktigt konstigt att inte vara hos sin egen häst första gången sen hon kom. Men ibland måste man prioritera tyvärr, och idag var en sådan dag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback