Löften är till för att hållas

Datum ~ 2009-11-30 | Tid ~ 22:43:51
Kommentarer (0) | Allmänt
Min utlovade ridtur idag blev av trots att motivationen var låg och vädret sämre.
Tog mig tid att titta på ponnyhoppningen och prata av mig lite innan jag begav mig till stallet.

Stallsyslorna och gick bra och inga konstigheter där. Inte så mycket som kan gå snett när man ska mocka en box, fylla 4 höpåsar och göra två hinkar mat.

Fick oväntat sällskap av Dessan och Bavaria vilket nog var min räddning. Räddningen gentemot latheten.
Det blev en lång tur med trevligt sällskap och en pratstund av rang. Jag pratade mest men jag tror att Dessan fick sig en tankeställare. Allt från hästar till gymnasium och invadrare, haha.

Lång tur i regnet som avslutades efter 1½timme. Blöta hästar och ryttare men jag tror att vi alla var nöjda.
Tyvärr var underlaget långt under förväntan. Stenhårt bitvis, så endast skritt.

Imorgon hoppas jag det har tinat lite mer för att skritta och trava.
Onsdag planeras en färd till ridhuset.

Jag har världens sötaste häst, och ja vi ska rida OS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback