Vinnare av tävlingen!

Datum ~ 2009-11-07 | Tid ~ 00:24:59
Kommentarer (1) | Allmänt
Här kommer det vinnanade bidraget!

Mitt bästa hästminne:
Det var en helg för ojoj hela 5 år sedan.. Vi åkte iväg kanske 15 mil för att tävla , jag skulle starta LA för första gången och inte nog med det de var DM, på min egna ponny som trot eller ej var ett varmblod ! Jag var så nervös så, när dagen och klassen väl var framme trodde jag att jag skulle dö, men jag kämpade , vi kämpade för allt vad vi kunde och tro det eller ej men vi tog en andra plats i DM ,et .. När jag gick i mål visste jag knappt vad jag hette, jag visste inte att jag var placerad men tårarna föll av lycka bara för att jag tog mig runt banan på min underbara ponny, när jag sedan fick veta att jag dessutom blev placerad så rann det ännu mer tårar.. Lyckan var total ! Vårt egna lilla varmblod , även kallad Looydn hade tagit mig runt banan, han som egentligen var tänkt som mammas travhäst blev istället min hopp ponny, och efter den här starten tog vi ett flertal placeringar i LA.. Min käre ponny, som vi köpte som föl och som fortfarande står hemma hos oss i hagen 14 år har han fyllt upp mitt liv med glädje och en massa fantastiska upplevelser. Det här minnet kommer jag ihåg så starkt som jag gör eftersom det var en fantastisk dag, jag var så nervös och mådde illa innan start, trodde för allt i världen att vi inte skulle ta oss runt banan då den var rätt stor. Men vi tog oss runt och dessutom blev vi placerade. Det var ett fantastiskt ögonblick som jag tror att varken jag eller någon annan skulle sluta som det gjorde. Jag vet inte om det har förändrat mig på något sett då jag har och fortfarande är en ödmjuk person och jag verkligen uppskattar framsteg, även de riktigt små som många knappt skulle märka kanske.

För mig är det här värt att komma ihåg då det är det bästa ögonblicket i mitt hästliv.

Vi gratulerar Evelina för det fina bidraget och bilderna på Loodyn.!

2:dra pris Sandra Hedman

3:dje pris Matilda Norman

4:de pris Jennifer Forsberg


1:a pris - Biljetter till Göteborg Horseshow (4st)

2:a pris - Schabrak

3:e pris - Sadelöverdrag

4:e pris - Paddar (4pack)

 

Nu när tävlingen är avslutad kommer Libress att kontakta dem berörda och priserna kommer att delas ut till vinnarna.  Grattis och hoppas att sakerna kommer till användning.! Är ni intresserad av fler tävlingar kommentera detta inlägg och bjud gärna in fler medlemmar till tävlingarna. Tack för alla otroliga bidrag och fortsätt att följa bloggen inför framtida tävlingar. Nästa tävling utlovas vid stort intresse och fler prenumeranter samt läsare.

 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh så himmla kul , tack tack tack :D <3

2009-11-07 @ 00:42:45
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback