Äntligen händer det saker.

Datum ~ 2009-10-13 | Tid ~ 13:51:36
Kommentarer (1) | Allmänt
Som ni vet, har jag varit lite nedstämd och börjat fundera om det verkligen varit mening att jag ska hitta mig en häst. Men just nu, känns det som att vinden kanske har vänt. Har kontaktat säljaren till fuxen (som för övrigt är underbar och otorligt trevlig). Med otroligt goda resultat.

Nu ska vi inte skrika HEJ förens mer saker har fallit på plats. Men jag kan avslöja att mitt bud är accepterat och en veterinärbesiktning ska bokas in snarast möjligt.

Så om allt går som det ska har jag mig en häst innom några veckor.

Skulle det vara uppskattat om jag publicerade en bild?
- detta är dock en osäkerhet, då annonsen fortfarande finns kvar. Så ni får hålla er till tåls tills veterinärbesiktningen är inbokad, därefter om intresset finns publiceras bilder. Med en veterinärbesiktning U.A så publiceras även film.

Helt klart spännanade, så för alla er som läser, håll alla tummar och tår!
-Evelina-

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: okej, tack för tipset!

2009-10-13 @ 15:41:14
URL: http://emmanormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback