Hetsig dag

Datum ~ 2009-10-29 | Tid ~ 00:03:50
Kommentarer (0) | Allmänt
Skyndade mig till stallet innan dagens långa jobbdag. Hade planerat tiden väl så att stallsysslor och motionering/longering skulle hinnas med. Tyvärr tog stallsysslorna för lång tid och att stressa med en unghäst ser jag inte som ett alternativ. Tyvärr fick motioneringen utebli idag. Satsar på imorgon istället då jag avsatt betydligt mer tid och förhoppningsvis möjlighet att rida ut med någon.

Stjärnan fick leka häst idag, bara mysa i hagen och njuta av det sköna vädret. Välbehövligt när hon fortfarande är ny i stallet. Massor med pussar och annat fick hon i alla fall.

Imorgon är det planerat att rida ett dressyrpass på banan, hög intensitet under en kort period om det fortfarande finns något ljus kvar ute. Om inte annat hoppas jag på sällskap för en uteritt. Har en trogen mamma som gärna följer mig längst vägen om inte annat!

Uppdaterar imorgon kväll när jag utfört alla stallsysslor. Ursäktar så mycket för att det kommande dagarna (plus idag) kommer lida av dålig uppdatering på grund av jobb. Fredag speciellt då jag jobbar 12h i sträck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback