Planerad uteritt

Datum ~ 2009-10-26 | Tid ~ 13:44:54
Kommentarer (0) | Allmänt
Extra lektioner ikväll som intruktör.
Att lära barnen det jag redan kan känns verkligen jätte roligt. Första gången jag vikarierar en måndag, så det blir helt nya barn. Men det känns roligt och det kommer bli toppen. Hästarna är redan utdelade och övningar är gjorda. Spännande att se vad dem kan, och vad jag kan hjälpa till med.

Det blir sen kväll i stallet, får sällskap med uteritt kring 7snåret, så det blir att åka dit direkt efter jobbet. Hoppas att det inte strular med någonting ikväll och att mitt sällskap faktiskt rider ut. Skulle vara skönt att få sitta upp igen på min stjärna, sköter hon sig lika bra som förra gången kommer jag vara mer än nöjd. Känns allting bra kanske det blir några travsteg. Om inte, så är min långsiktiga plan att skynda långsamt. Befästa en gångart i taget så att allt sitter pefekt för att slippa bakslag. Men det skulle vara roligt att prova. Återstår att se. Sist bjöd hon själv in till trav och då blev dessa några få travsteg, entusiasm från hästen uppskattas.

Uppdaterar efter ridturen och kvällsfodringen i stallet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback