Svar på annons

Datum ~ 2009-10-04 | Tid ~ 13:20:21
Kommentarer (0) | Allmänt
Många svar på annonsen jag la ut igår. Klockan är bara efter 13,00 och det är redan flera som valt att svara på min annons. Vissa av större intresse, andra som inte alls uppfyller mina krav. Sitter och försöker läsa igenom alla mailen nu sen blir det att leta vidare om det kommit in någonting spännanade för att senare ringa runt på det aktuella.

Har satt upp Prio1 och Prio2 för att sålla ut det bästa. Börjar med att ringa på hästarna med Prio1 och går vidare på hästarna med Prio2 för att spara tid och samtal.

Prio1 Bra ålder, prestationer och storlek. En häst att satsa på under en längre tid. Utan större skavanker

Prio2 OK ålder, mindre prestationer och eventuellt mindre än önskat eller större. Projekt och tillridning.

Uppdaterar er när jag läst alla mail och ringt runt lite, känns spännanade och hoppas att något samtal ska vara givande.

-Evelina-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback