Världens bästa mamma

Datum ~ 2010-04-14 | Tid ~ 23:45:59
Kommentarer (4) | Allmänt
Har man världens bästa mamma så har man!
När jag slutade jobbet och åkte till stallet hade min mamma redan vairt där, mockat och fixat all mat.
Så det var bara ridningen som väntade.

Tog en lugn skritt tur med Johanna och Chan, några pyttesträckor i trav också.
Ville inte riskera att smaka grus då jag red barbacka för andra gången någonsin i Skillas liv. Hon var riktigt trevlig och hade en fin taktfast trav vilket jag gillade.

Mötte mycket konstigt folk i bilar och annat som gjorde turen lite spännanade. Tur att hästen är lugnare än jag i trafiken.

Imorgon blir det ett joggingpass mitt på dagen med Anna och Salle för att sedan rida lite smått dressyr på fredagen. Ska ladda upp på bästa sätt inför Ann i helgen. Är verklige JÄTTE nervös!
Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma

åh vad snällt av henne :)



sv; vilken klass ska du tävla :)

2010-04-15 @ 09:03:22
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Ina Jacobsen

sv: har du en egen butik, eller förstår jag fel? Jag har i alla fall publicerat ett inlägg på de hjälmar jag har fått intresse av, du verkar kunna detta med hjälmar :)



ha de gott

2010-04-15 @ 09:08:31
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: emily

varför? orka prestationsångest, man klarar sig bättre utan! :)

2010-04-15 @ 11:25:20
URL: http://livetmedella.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Emma; Ja hon är verkligen toppen!

Ann träningen är bara dressyr.



Framöver ska vi väl ta oss ut i någon 90cm/ LC dressyr.



Ina; Jag har ingen egen butik men skulle gärna ha en i framtiden! Läste inlägget och har kommenterat enligt erfarenhet och tycke. Mitt kunnande kommer bara från mitt eget intresse.



Emily; Visst är det så! Men jag önskar bara att skillnaden är stor och att vi gjort framsteg. Är alltid nervös inför dressyträningar!

2010-04-16 @ 00:17:03
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback