Första ridturen efter vilan

Datum ~ 2010-08-31 | Tid ~ 12:26:21
Kommentarer (2) | Allmänt
Igår var första ridturen efter vilan Skilla haft senaste veckan. Hon kändes lite stel men annars rätt trevlig, kände inte av någon hälta eller någon orenhet. Håller tummarna att det endast var någon sträckning eller något liknanade och att vi nu kan börja rida och träna som vanligt igen.

Anmäler mig till Skellefteå och hoppas på att komma till start nästa helg. Ser fram emot att få rida två klasser och tävlingsplatsen är känd sen tidigare vilket gillas.

Lovar att uppdatera med bilder så fort jag får möjlighet. De flesta vakna timmar jag har spenderas på jobbet eller hos hästen, därav min dåliga uppdatering. Ska göra en kraftansträngning och uppdatera mer och fotografera mera.
Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad kul att du kommer hit och tävlar :)

2010-08-31 @ 15:02:51
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Tanken är då så!

- dock var det lite konstigt på TDB med anmälningen. Utgick den 27 och ingen efteranmälan gick göra via TDB alls, ingen dag alls. Så jag måste ringa och höra om det går bra att efteranmäla (:



Känns roligt och ser fram emot att åka upp till Ske-å och tävla faktiskt! Lite läskigt att rida två klasser dock!

2010-09-01 @ 00:43:29
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback