Fotografering från ponnytävling

Datum ~ 2010-08-16 | Tid ~ 22:40:32
Kommentarer (3) | Allmänt
HÄR kommer bilderna från SURF's ponnytävlingar under föregående helg. Ursäkta den sena uppdateringen men hoppas bilderna håller er nöjda till nästa fotografering.

Som jag nämnt tidigare är det copyright på ALLA bilder som gäller.
- För att få använda bilderna kontakta mig personligen eller via mail.
- För köp av bilder samt förstoringar eller personlig fotografering sker beställning, priser och annat via mail.
[email protected]

Bilder som används utan tillstånd kommer att faktureras.
Kommentarer
Postat av: Anneli

SUPERFINA BILDER!!! =D

2010-08-16 @ 23:13:37
Postat av: Matilda

Ska du fortsätta att hoppa för Hanna till hösten? Jag vill. :)

2010-08-17 @ 11:04:32
URL: http://chokladhallon.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Anneli; Roligt att du gillar bilderna!



Matilda; Jag är väldigt intresserad av att fortsätta hoppa för Hanna under hösten. Så blir vi några stycken ska det inte vara några problem att styra upp träningarna.

2010-08-17 @ 13:38:53
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback