Motionera monstret

Datum ~ 2010-08-24 | Tid ~ 12:34:07
Kommentarer (0) | Allmänt
Red ut efter jobbet när mörkret fallit för att motionera monstret. Under lördagen fick hon en promenad och jogg från marken för att lätta på träningsvärken. Det oväntade jobberbjudandet gjorde det omöjligt att rida under söndagen och därför vilade Skilla.

Igår red jag ut i gott sällskap av mamma och Joey för att jobba Skilla i alla gångarter. Red mycket övergångar och jobbade med tempoväxlingar. Högt tempo och mycket energi vilket tvingade mig som ryttare att rida väl och planera alla övergångar. Skilla lossade okej i sidorna och var fin resterande ridtur.

Rider ut ikväll efter jobbet, mest troligt ensam. Ett något lugnare pass där jag ska jobba mer med lösgjordhet och sidoförflyttning.

Planerar dagens lektioner men känner mig något tveksam över kvällens övningar. På något sätt ska jag lyckas knäcka den nöten också. All tid jag tidigare hade är som bortblåst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback