Den försenade önskelistan till jul

Datum ~ 2010-12-29 | Tid ~ 14:43:46
Kommentarer (0) | Allmänt
Som jag tidigare nämnde i bloggen så skulle jag publicera årets önskelista. Den stora anledningen till att jag inte publicerade någon sådan var för att 2veckor innan jul bestämde jag mig för att inte önska mig någonting. Att skänka mina önskningar till mer behövande, djur i detta fall kändes bättre.

Däremot så fick jag mig några fina julklappar trots mina icket existerande önskningar. Massor av vanliga klappar men även några som var hästrelaterade.

Två snygga långärmade tröjor att träna i samt andra praktiska saker. Något som står på listan för att införskaffa mig är ett tävlingsskåp. Det är något jag sparar för fullt till och hoppas på att äga närmare våren.

Resan till Sundsvall inehöll den ridutrustning som Skilla behövde. Det blev hennes julklapp och inte min. (Remontträns, nytt bett, nya tyglar och en grimma med ludd och ponnysar på). Hittar jag min laddare till kameran kommer dessa prylar att finnas för beskådning.

Hoppas att alla läsare hade ett trevligt julfirande och att ni fick de saker ni önskat er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback