Blodet räddar inte en frusen Hanna

Datum ~ 2010-02-20 | Tid ~ 18:09:29
Kommentarer (0) | Allmänt
Uteritten var frisk men jag måste nog säga, med lite tunnar vantar, lite mindre påpackad med kläder samt lite varmare skor ska jag inte klaga alls. Trevligt sällskap och vädret var fint, dock lite kyligt. Men jag var rustad för värre och fick bli varm till skillnad från Hanna som frös och promenerade hem för att hålla värmen.

Skilla skötte sig riktigt bra, endast två luftsprång under hela turen, inte alls ångestladdade eller i panik utan nu är dem endast i glädje och iver att fortsätta framåt. Så förhoppningsvis fortsätter vi så här är problemet snart ur världen.

Planen för imorgon ser ut något liknanade som idag, uteblir sällskap i någon form rider jag nog lös henne på banan istället. Jobba lite med galoppfattningar och liknanade skulle vara nyttigt. Lång låg form och sidoförflyttning är något vi verkligen måste ta tag i. Ska höra med Rebecka då det närmar sig nästa sväng med Ann Hammarlund träningar. Vilket jag ser fram emot och hoppas på att jag får medverka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback