Trotsar kylan

Datum ~ 2010-02-20 | Tid ~ 11:36:07
Kommentarer (2) | Allmänt
Som jag nämnt tidigare så är helgens planer att rida och tömköra. Hur det går mer tömkörningen återstår att se imorgon eftersom en bokad uteritt är dagens plan. Får trevligt sällskap av Hanna och Wella, kan det bli bättre?

Satt och funderade om ni är intresserade av att veta vilken typ av hästar som står i vårt stall. Är det av intresse att jag gör en kortare presentation av varje med årtal, info, bild osv?

Eller är det någonting annat som ni gärna vill veta som jag glömt skriva om?
- Aktiva läsare smittar av sig på en aktiv bloggare, glöm inte det!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Har du bilder på alla vore det nog skoj att se :)

2010-02-20 @ 20:15:53
URL: http://teaaftereight.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Katarina; Jag ska göra mitt bästa när vädret blir lite bättre att fotografera lite och ska försöka publicera inlägget i mitten av veckan om vädret tillåter!

2010-02-21 @ 17:38:54
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback