Ett efterlängtat mail

Datum ~ 2010-01-06 | Tid ~ 01:02:11
Kommentarer (0) | Allmänt
Läste precis igenom ett långt mail från nya ägaren till Kiara. Mycket information och efter att ha läst igenom allt med en liten klump i magen kändes det riktigt bra. Ägaren verkar stormtrivas och hästen verkar ha det bra där hon står med både träning, kompisar och annat. Varierad ridning helt enkelt. Det är ändå med ett tungt hjärta jag läser igenom allt vad dem hittar på och hur dem har det då jag saknar mitt lill-hjärta varje dag. Jag känner igen mig mycket i vad hon beskriver och saknar många delar av den ponny som tog mitt hjärta med storm. Alla framsteg, sidosteg och motgångar som vart så underbara fina år tillsammans kommer jag aldrig att glömma.

Har planerat att åka och hälsa på inom en väldigt snar framtid och se hur dem har det. Förhoppningsvis passar det in när Helena ska rida så jag får se hur det går för dem. Kanske kan jag ge dem några tips, och förhoppningsvis så ser jag framsteg och glädjen dem har för varandra.

Alla deras planer och förväntningar för 2010 ger mig bara mer otåliga sekunder inför min och Skillas år. Förhoppningsvis fylls den med mycket glädje skratt och tårar och förhoppningsvis stora framgångar. Dags för vintern att släppa fram lite sol, och träningarna att börja flyta på.

Har bekräftat tränare under dagen vilket känns väldigt skönt. Förmodligen bokas första träningen in i slutet av v.3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback