Efterlängtad känsla

Datum ~ 2010-07-18 | Tid ~ 18:37:29
Kommentarer (0) | Allmänt
Åkte till anläggningen som planerat under eftermiddagen tillsammans med Emelie och Bavaria för att hoppa lite innan träningen på tisdag. Ladda ur lite och känna av vart vi har varandra.

Skilla skötte sig riktigt bra, lite loj på framridningen men det släppte så fort vi började hoppa. Jobbade på rytm och att hitta stödet i stigbygeln och börja släppa knäna lite. Fick några riktigt trevliga språng och övning ger färdighet!

OJ vad jag har saknat att hoppa, det är verkligen helt underbart. Så fort jag började hoppa ordentligt och rida ordentligt fick jag svar på anledningen "varför jag håller på" - känslan.

Imorgon blir det att jogga lite i skogen för att sedan ladda om inför träningen för Eva Jonsson! Spännande och jag ser fram emot en givande träning och förhoppningsvis kontinutet efter det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback