Equiterapeut-besök avklarat

Datum ~ 2010-07-01 | Tid ~ 15:09:06
Kommentarer (0) | Allmänt
Mötet med equiterapeuten gick riktigt bra. Han såg mitt orosmoment vid hasen, och tog det med godan ro. Tyckte inte alls att det var något farligt. Fick mycket beröm över att hon var fin i kroppen och mer liksidig än sist.

Han hittade ingenting att oroa sig för. Vänster has, höger fram (diagionalt) men inget jag inte kunde ridit vidare på. Men friskvård skadar aldrig, detta är åtgärdades med laser och nålar. Skilla tyckte det mesta var riktigt skönt, nålarna var lite obehagliga på några ställen. Svullnaden har redan börjat lägga sig så på några dagar till skall hon vara riktigt fräsh.

Har precis lastat ur Skilla och återlämnat henne till en mycket ensam Bavaria. Nu blir det snabba ryck mot Umeå RF där jag ska vara moraliskt stöd och hästskötare åt Emelie Johansson och OP. Håll tummarna för att jag hinner dit innan dem startar och att det går kalasbra.

Skall försöka fotografera det jag hinner från dressyrtävlingarna också, så förhoppningsvis får ni se något tjusigt dressyrekipage senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback