Fjärilar i magen

Datum ~ 2010-07-07 | Tid ~ 19:11:09
Kommentarer (3) | Allmänt

Min resa ner mot Falsterbo är på börjad!
Halva Sverige är avklarat och nu har vi stannat i Sveriges huvudstad för dagen och ska spendera kvällen tillsammans med trevligt sällskap. Inga hästar än så länge, mer än dem som stått tjusigt längs vägen vi passerat.


Har även sett mitt "måste ha" hus längs vägen. En stor gård med fina stallar och stora hagar, där ska jag en dag bo! (Någonstans mellan Uppsala - Stockholm).

Alla gröna åkrar och det fina vädret gör mig verkligen sugen på att flytta söderut. Ta med Skilla, satsa lite mer på tävlingar och träningar och faktiskt bli framgångsrik en dag. (Hellre snart än senare).

Imorgon blir det massor med timmar av bilfärd, ska försöka påta ihop något längre inlägg - vad vill ni läsa om?
Falsterbo kallar och jag ser fram emot två dagar med BARA hästar i fokus!

Kommentarer
Postat av: Matilda

En shoppinginlägg ;) brukar finnas en hel del

2010-07-07 @ 21:35:25
Postat av: Matilda Nordström

Har du kameran med dig? För bilder på alla smaskiga hästar är jag sugen på ^^

2010-07-08 @ 14:10:12
URL: http://www.mnfoto.devote.se
Postat av: Tanya

vet du om de var efter Arlanda? Isof vet jag nog vilket stall du menar :)

2010-07-16 @ 00:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback