Orken räcker inte till

Datum ~ 2010-07-05 | Tid ~ 20:41:52
Kommentarer (0) | Allmänt
Helt sjukt trött i både kropp och själ. Det finns tusen saker att göra, men jag vet inte vart jag ska börja och hur jag ska få allting gjort. Jobba borde jag under morgondagen för att få ihop pengar, men egentligen räcker inte tiden till.

Förberedelserna inför Skåneresan och Falsterbo tar all min tid och jag har hundra saker kvar att göra. Har inte ens börjat packa och vi åker redan onsdag morgon.

Måste jobba ikapp LOK-stöden för klubben helst innan jag åker också, ska sitta en stund nu så förhoppningsvis hinner jag klart. Sen skulle det vara skönt om hann redigera bilderna från Stöcke PF innan jag åkte. Lär vara tonvis med bilder från Skåneresan som det är ändå.

Sen skulle jag behöva promenera min häst både idag och imorgon. Hur prioriterar ni för att hinna med allting?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback