På väg till hoppträning

Datum ~ 2010-07-29 | Tid ~ 16:36:22
Kommentarer (0) | Allmänt
Äter precis slutet av min middag innan det är dags att packa och åka mot Innertavle och kvällens hoppträning. Tyvärr har Emelie förhinder så jag åker själv, vilket är lite spännande. Hoppas att det går bra att lasta och att vi tar oss båda vägarna utan problem.

Ser fram emot kvällens träning och hoppas att vi kan visa upp en något bättre sida än tidigare. Har införskaffat mig ett par egna sporrar och ska hoppa med dem ikväll.

Uppdaterar efter träningen hur det gick, eventuellt övning också!

Dagens träning med småtjejerna gick otroligt bra! Nora hittade ett riktigt bra mellanläge och Ida har helt klart utvecklat sin sits och inverkan markant. Känns otroligt roligt att jag fått se dem växa så otroligt mycket under tiden dem tränat för mig och haft egen häst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback