Tanken som räknas

Datum ~ 2010-07-04 | Tid ~ 11:56:18
Kommentarer (0) | Allmänt
Som ni kunde läsa i inlägget från igår var planen att besöka Umeå RF och dressyrbanorna innan lunch idag, och efter lunch åka till Stöcke PF. Planen var att sova tre timmar, vara fit for fight att åka mot Umeå RF. Som ni kanske förstår var detta ett önsketänkande. Tog mig inte upp i tid, kollade listorna och hinner tyvärr inte förbi anläggningen alls. Sista klassen börjar nämligen 13.00 med tre starter, jag är uppbokad till 14.00 och kommer därför inte kunna fotografera eller ta del av dressyr på elitnivå. Detta får vänta till Falsterbo.

Jag åker förbi Stöcke PF efter jag uträttat mitt ärende kring 14.00 och hoppas att det finns kvar ekipage att titta på. Idag var det 4 klasser med ca 30st startande i varje klass. Har inte räknat med höjningar mellan kategorierna eller prisutdelning. Tävlingen började 10.00 så förhoppningsvis finns det ekipage kvar 14.00 - håll tummarna.

Nu är det dags att åka mot staden och uträtta mitt ären, skönhet är det som är i fokus! Uppdaterar senare med bilder från hopptävlingen / hopptävlingarna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback