Trägen vinner

Datum ~ 2010-07-16 | Tid ~ 00:44:18
Kommentarer (1) | Allmänt
Red ut efter jobbet med Skilla för att fortsätta där vi slutade igår. Idag var jag mer utrustad och hade både fegsnöre, spö och luva. Hade ett fast mål dit jag skulle oavsett konstigheter och tog mig både dit och hem levande.

Stundtals var hon riktigt, riktigt fin. Där emellan trevlig och sammarbetsvillig för det mesta. Blev riktigt sugen på att dressyrtävla! Jobbar med uppbyggande arbete för att sträka bakdelen även idag. Lite träningsverk från gårdagen men hon skötte sig bra.

Mycket belöning för det goda uppförandet och stunderna som var mer än godkända var välbehövda!
Imorgon blir det eventuellt att prova lite utrustning som köptes på Falsterbo. Längtar till att åka och träna ordentligt snart också. Åker nog in på anläggningen under helgen för att hoppa lite är planen.
Kommentarer
Postat av: Emily Töyrä

jag rider nästan alltid ut med spö eller sporrar, och gör jag inte det kommer vi alltid till en punkt där ella säger: nepp, längre tänker jag inte gå. och utan hjälpmedel sitter man rätt kasst till då faktiskt...

2010-07-16 @ 09:56:22
URL: http://livetmedella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback