Bloggtorka

Datum ~ 2010-06-27 | Tid ~ 20:20:54
Kommentarer (0) | Allmänt
Som ni kära läsare kanske märkt tydligt har jag drabbats av ordentlig bloggtorka.

Red Skilla två dagar under förra veckan, hon var hysterisk över att vara utan sin nya bästa kompis till en början, men skötte sig OK innan passets slut. Andra turen gick bättre och där red jag även alla gångarter. Hon var glad över att få se de nya miljöerna och röra sig lite mer ordentligt.

Tävlingen i Örnsköldsvik är inställd från min sida. På grund av många skäl väljer jag att avstå denna, ställa Skilla på en kortare vila och sedan satsa inför augusti-tävlingarna. Vi har inte kunnat träna ordentligt, jag skulle åka ensam och andra saker ställer till det. Det känns surt, men nödvändigt att avboka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback