Framsteg belönas med vila

Datum ~ 2010-06-04 | Tid ~ 00:33:24
Kommentarer (2) | Allmänt
Red ut med trevligt sällskap av Emelie x2, OP och Bavaria, enda som saknades var Johanna och Chan som fick stå över denna gång. Nästa gång räknar jag på full styrka i det mycket varierande vädret. Jobbade hästarna i alla gångarter, fortsatte med min sits och inverkan. Jobbade lite förvänd galopp och samling korta sträckor för att stärka henne mer och sitta mer i fattningarna. Sista var kanon och jag blev glad över förbättringarna som skett i slutet. Därför ska min häst få vila nu i tre dagar som belöning! Lite vila och smälta alla intryck som skett i slutet, därefter blir det att köra igång inför nästa helgs tävling, och några veckor frammåt med träningar och tävlingar. Mitten av sommaren blir det en kortare vila innan resterande tävlingsäsong ska avklaras.

Ibland är det tur man har bra människor runt i kring, att prata av sig med och som kan dela ens tankar och åsikter! Tack brudar som lyfte upp min dag.

Kvällen spenderades på anläggningen med ett fåtal tappra människor som  byggde inför helgens tävlingar på anläggningen. Tror ponnysarna kommer ha en trevlig upplevelse och att arrangemanget flyter på som planerat. Ska försöka hålla mig på plats under någon / några av dagarna och peppa samt fotografera ekipagen.

- Uppdaterar med bilder så fort något är fotograferat.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde blogga oftare! :-)

2010-06-05 @ 16:50:58
Postat av: Hoppbloggen

Anonym; Jag ska verklige bättra mig på bloggingsfronten. Har tyvärr varit helt utan ork och haft en väldigt hektisk helg. När intresset är som störst och jag har stort läsarantal motiveras jag till att blogga oftare, och mer!

2010-06-06 @ 20:33:30
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback