Matchning

Datum ~ 2010-06-15 | Tid ~ 14:41:33
Kommentarer (2) | Allmänt
Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaa alltså när jag gick in på framhoppningen ville jag typ bara gråta det var fruktansvärt, och jag var verkligen glad att jag inte red någon större klass än jag gjorde .. Huvva, Vi körde e4an till robertsfors och sen den vägen, vet inte vad den hette ? Men kuppig som tusan var den, man hade ångest för de stackars hästarna som stod i transporten :/



Tack vad kul att du tycker det :) Trodde faktiskt aldrig att han skulle gå sådär bra på Hackamoret. Men han kändes riktigt riktigt fin, synd bara det där stoppet, vet inte alls vad det var med det hindret, han brukar ju inte stanna sådär, om det var vägen till det, eller själva hindret, eller om det kanske var underlaget.. Ja vad vet man.. Spekulera kan man ju alltid göra :P Får bita ihop och komma igen på nästa tävling, som tyvärr inte ser ut att bli föränn typ i augusti :(



Ja då jag förstod vem du var :D

2010-06-15 @ 17:28:08
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Evelina; Ja tyvärr kan jag inte annat än hålla med. Ridhuset och "hagen" som man kunde rida fram i var betydligt bättre och trevligare underlag. Nä precis, helst inga klasser alls när man tänker efter (att vara efterklok är lätt). Varfär körde ni den vägen? Ni borde e4an hela vägen och sen svängt av precis innan stan, visst det är lite längre men betydligt trevligare väg.



Bättre flyt och lite mindre bråk än Hippo enligt mitt tycke? Han såg nöjd och glad ut med hacket! Kortslutning kan vi säga, hindret, underlaget eller kanske bara dagen det vet ingen men det finns många förklaringar på mycket.



Kom till övik, där är det bra arrangerat och trevlig tävlingsplats. Du kan väl rida antingen fredag-lördag eller lördag-söndag? Om du tycker det är långt att åka, tävla alla tre dagar, en klass första två andra och en sista?



Ända till Augusti kan du inte vänta med att tävla, Ö-vik blir toppen bra tror jag!

2010-06-16 @ 01:30:18
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback