Mycket som händer på kort tid

Datum ~ 2010-03-30 | Tid ~ 10:56:27
Kommentarer (3) | Allmänt
Måste springa lite ärrenden på stan innan jag ska besöka tandläkaren. Därefter blir det att fixa i stallet inför kvällens hoppträning. Direkt efter kvällens lektioner blir det rush till stallet, ta in alla hästar och natta dem - därefter blir det snabba ryck till hoppträningen.

Ser fram emot träningen och längtar verkligen till kvällens träningspass.
Det lovade seriedressyrbilderna finns tillgängliga på min dator, nu måste jag bara hitta någon tid att publicera dem. Denna vecka är ganska hektisk men ska försöka sätta mig ner så fort jag har möjlighet. Håll ut!
Kommentarer
Postat av: frida

tycket det är högt, det är det högsta jag har hoppat xd

jag har bara tävlat 70cm en! inte tävlat så mkt, har nyss börjat!

2010-03-30 @ 16:49:04
URL: http://fridaahagelberg.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; En Jacson Legano! Gillade den jättemycket så det var synd att den inte passa..



Ja det är jättebra! Ja vi hittade rätt många sponsorer, förra året lyckades jag själv skrapa ihop 5000:-, och vi va 8st i laget så dom andra 7 samlade ju också,fast dom fick inte ihop lika mycket :) Och i år hade vi ju alla grejer från förra året och massa pengar kvar haha!

2010-03-30 @ 17:46:33
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Frida; En bra början och höjderna kommer med tiden. Som med min unghäst nu tar jag det väldigt försiktigt. Bättre att lägga en bra grund och lära sig hoppa de låga höjderna ordentligt och sen kommer höjden med tiden.



Sara; Åhå, har hört mycket gott om deras hoppsadlar men har tyvärr bara provat dressyrsadlarna. Hur ska du hitta en sadel som passar dina olika hästar om dem ser olika ut i ryggen? (svängd, bredd osv)



Det var inte alls dåligt, har du något tips när det gäller att leta sponsorer (strategi osv)?

2010-03-31 @ 09:30:16
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback