Häst med utstrålning

Datum ~ 2010-11-16 | Tid ~ 00:08:46
Kommentarer (2) | Annonser


Fastnade även denna kväll med att titta på hästannonser. Den här hästen fastnade jag för ordentligt. Trevligt sto f.2001 utbildad LA/LA. Otroligt trevlig frambensteknik och det är något magiskt med fuxar. (Trots deras nackdelar så är dem underbara och har oftast det lilla extra).

Hade jag haft pengar hade denna häst varit helt klart intressant för vidare kontakt och film. Lämpligt avstånd om man vill provrida också.

- Så ägaren till denna, vill du låna ut din häst för att träning och tävling är jag högst intresserad.
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Precis samma häst jag fastnat för! Det är något speciellt med fuxar.. Särskilt fuxston;)

2010-11-16 @ 22:27:06
URL: http://bugzilady.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Mikaela; Om man bara dömer av annonsen så är det nog en väldigt trevlig häst. Självklart finns det mycket som spelar in, film, tidigare bakgrund och annat inför ett köp. Men vid första anblick är den helt klart väldigt intressant.



Fuxston har verkligen sin charm, men det är mycket humör och ofta mycket energi (positiv/negativ) i dessa damer. Gäller att lära sig att handskas med dem på rätt nivå.

2010-11-17 @ 00:34:33
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback