Klippmaskin

Datum ~ 2010-11-10 | Tid ~ 00:12:47
Kommentarer (2) | Allmänt
Äntligen har jag fått hem klippmaskinen som jag beställde! Det blev en Liscop Cutli som är ergonomisk, tystgående och även en av det lättare maskinerna på marknaden.

Har inte hunnit provklippa med maskinen ännu, men ser fram emot att jobba med en så lätthanterad maskin som denna. Var nöjd med Deleval maskinen men denna är betydligt trevligare att hålla i, hantera och avger mindre oväsen.

För er som inte har tid eller möjlighet att klippa själva finns jag till förfogande. Kontakta mig via mail eller telefon.
Helklippning 500:-
Halvklippning 250:-
Milersättning tillkommer.

Kommentarer
Postat av: sara andersson

då får hur mkt kosing du vill om du lyckas klippa min häst ;D haha du an få låna han över helgen så hämtar jag honom när han är klar ! ska vi säga så? ;) önskar min häst gick att klippa men man kan ju inte få allt=) han har ju sina andra fördelar :)

2010-11-12 @ 14:02:57
Postat av: Hoppbloggen

Sara; Det visste jag faktiskt inte att han hade så stora problem med. Är det trams eller rädsla som hindrar att han går klippa?



Har ni provat döva / täcka över huvudet och liknande. Det mesta går med massor av träning.

2010-11-15 @ 13:44:42
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback